Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонти и подобрения по Алфа 145/6 - с цени

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ето и от мен за близо 5 месеца и над 5 хил км
    направено от мен
    1. Дебитомер Magneti Mireli - от T&N CAR 170лв
    2. Чистачки - 3 бр. по 4 лв от Carrefour
    3. Антифриз - 5л. за 10 лв от Carrefour
    4. Дръжка за регулиране на волана - 10лв, така и нея сложих като видях каква играчка е.
    Майстори:
    1. Масло - 5л. за 46лв , марката невидях (не е селения)
    2.Въздушен филтър, маслен филтър и филтър купе- незнам точни суми
    общо с труда 140 лв
    в най-скоро време:
    1. КТБ (ангренажен ремък с ролките) ок 200 лв и 70лв за труд
    2. Вариятор (трака постоянно) - ок 350 с труд
    Алфа Ромео 146 1.6 на газ 98 г.

    Comment


    • От мен за посладните 2-3 месеца:
      Задна главина АБС, обслужване - ремък ангренажен, ролка обтяжна, ролка паразитна, вариатор нов, водна помпа, пистов ремък, обтяжна ролка на пистовия ремък, свещи Денсо, кабели - комплект нови, гарнитура на капака на клапаните - след месец - съединител комплект "Ricambi Originali" , промиване на хидравличната система и смяна на хидр. масло, вътрешен маншон на едната полуоска и някои др. дреболии - всичко by Lisan - ~1700 лв.
      Last edited by serafim; d.m.y г., 10:54.
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • 2009 я взех
        тогава свещи,масло,филтри,ремък с отстъпки и нз още какво+братовчедска цена за труда към 700лв
        нов акумулатор веднага след това май 115лв монбат 55 ампера
        4 летни гуми дънлоп по 90лв с отстъпка-360
        LG CD Player 140 лв
        реглаж на предницата 40лв
        2010 лятото спирачната помпа-120 лв с труд
        после ноември или декември помпата на съединителя 120лв-и при 2та случая+обезвъздушаване
        1 път ми изправяха едната предна джанта-15лв
        2011 4 зимни гуми уест лейк по 95лв с отстъпка-380
        2012 миналия месец-термостат 108лв+смяна 15лв-123
        миналия месец оправих централното-сложих модул+дистанционно 33лв комплект+10лв смяна-43лв
        2010,2011 и 2012 слагам масло мобил 65лв със смяната
        а и по принцип октомври/ноември сменям всяка година въздушен филтър-10лв
        2381 досега и съм адски доволен(не съм изненадан),адски здрава машинка нз какво се оплакват хората от окачвания и т.н.,никога няма да си купя друга кола освен Алфа
        Edit:нови промени от тази година
        Масло Селения 20к+маслен филтър 90лв+20 за смяна
        Антифриз 20лв
        Един тампон на гърнето 12лв+5лв за труд
        JVC CD 140лв
        Комплект съединител 240лв+19лв някаква муфа се беше прецакала+120лв за труда
        Свещи NGK 240лв, кабели за свещи 240лв+труда 15лв
        3271лв до сега
        Last edited by Starang; d.m.y г., 21:34.
        Alfa 145 1.6 TS Ex
        Alfa 146 1.4 TS Ex

        Comment


        • Включвам се и аз вече към ремонтите:
          1. Смяна капак на клапаните + гарнитура = 60лв.
          2. Труд по монтажа = 25лв.
          3. Смяна на масло: 4,4л. 15w40 Valvoline = 39лв.
          4. Маслен филтър = 4лв.
          5. Спирачна течност = 6лв.
          6. Труд по смяна на лубрикантите = 1лв.

          И като тегля чертата става 135лв. за 4000км. откакто съм я взел.
          Тук не включвам първата смяна на масло и филтри, когато я купих. Тогава сложих компромисен вариант за маслото, за да се види как ще го приеме двигателя. И след 1000+ км. протече от 2 места на капака на клапаните, който беше спукан. От днес проблема е решен
          “Nothing great in the world was accomplished without passion.” ~ Georg Wilhelm Friedrich Hegel
          AR 145 1.4 TS 16v '97

          Comment


          • купих я моята алфа за 4200 за 4 години съм дал 3500 лв ама неми се пише какво точно съм и сменил ама ми се върти из акъла да си сменя колата че ми писна да ходя все пез пари и да карам алфа тия части са с безбожни цени ама за сега няма начин

            Comment


            • Първоначално публикувано от AgentStormbringer Покажи съобщение
              Включвам се и аз вече към ремонтите:
              1. Смяна капак на клапаните + гарнитура = 60лв.
              2. Труд по монтажа = 25лв.
              3. Смяна на масло: 4,4л. 15w40 Valvoline = 39лв.
              4. Маслен филтър = 4лв.
              5. Спирачна течност = 6лв.
              6. Труд по смяна на лубрикантите = 1лв.

              И като тегля чертата става 135лв. за 4000км. откакто съм я взел.
              Тук не включвам първата смяна на масло и филтри, когато я купих. Тогава сложих компромисен вариант за маслото, за да се види как ще го приеме двигателя. И след 1000+ км. протече от 2 места на капака на клапаните, който беше спукан. От днес проблема е решен
              Всичко хубаво ама тоя Валволин дето си го сложил вземи го хвърли по добре.
              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

              Comment


              • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                Всичко хубаво ама тоя Валволин дето си го сложил вземи го хвърли по добре.
                Що тъй?
                “Nothing great in the world was accomplished without passion.” ~ Georg Wilhelm Friedrich Hegel
                AR 145 1.4 TS 16v '97

                Comment


                • Първоначално публикувано от AgentStormbringer Покажи съобщение
                  Що тъй?
                  Най-малко щот е 15W40. Тоя мотор трябва да се кара с 10W40.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • Благодаря за съвета!
                    “Nothing great in the world was accomplished without passion.” ~ Georg Wilhelm Friedrich Hegel
                    AR 145 1.4 TS 16v '97

                    Comment


                    • придобиване 10.2011 на 224х км за 1500 лв с ГИ + 250 документи - 1750 старт.

                      накрайник газова - 15 лв
                      4 нови гуми - 340 лв
                      масло, филтри, ремъци, ролки и труда- 330 лв
                      чистачки, стелки, крушки - 30 лв
                      термостат - 50 лв
                      хидравлична помпа и масло за нея и ремък - 120лв
                      антифриз -10лв
                      носач -70лв
                      ляв и десен кормилен накрайник - 30лв
                      ремонт на генератор - 30лв
                      труд за окачване и генератор - 80лв
                      смяна хидравлична течност - 20лв
                      свещи големи шампион - 20лв
                      лепене заден стоп - 0лв
                      свещи малки шампион - 80лв
                      ремонт педал съединител - 0лв
                      премахване катализатор - 25 лв
                      крушки табло - 12лв
                      тампони генерация - 3 лв
                      ламда сонда - 136 лв
                      труд и диагностика - 35 лв
                      препарат почистване дюзи бензин - 8лв
                      пълнене климатик - 70лв
                      трето задно стъкло - 30лв
                      долна помпа съединител - 62 лв
                      реле задно стъкло - 5лв
                      почистване фарове - 0лв
                      масло и филтри със смяна - 65 лв
                      спирачни маркучи предни - 43 лв
                      ремонт генератор (пръснат) части и труд - 105лв
                      спирачни дискове с труд - 90лв
                      въздушин филтър с тръба - 40лв
                      масло и филтри с труд - 62лв
                      салон и ляв фар - 75лв
                      баланс гуми -7лв
                      нови дюзи за ГИ с труд - 150лв
                      огледала 2бр шофьорски - 40 лв
                      ремонт кабели свещи - 3лв

                      за 2 години и 20х км стойност 4066 лв това при положение ,че повечето неща си ремонтирам сам и не смятам пари за този труд
                      Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

                      Comment


                      • ---
                        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:26.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                          Абе...само аз ли наливам течност в казанчето за миене на стьклата? Гледам не я слагате в разходите по ремонти и подобрения.
                          Ако си случил на хубав Боксер ще наливаш още дълго време
                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • опа
                            Attached Files
                            точка

                            Comment


                            • A за PWM-че на парното мислил ли си? Имам известни подозрения, че на скъпите коли са така...

                              Comment


                              • може и няма да е трудно, но с резистора там не съм имал проблеми и няма да го пипам докато работи.
                                тоя на големия радиатор обаче големи ядове ми създаде и реших проблема генерално. оказа се че и радиатора ми е леко пукнат на пластмасата и ще има ново приключение.
                                картинките горе са за боксер с клима.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X